Twitter

Radikális őszinteség mozgalom

Ez egy olyan blog, amelyben a mozgalom híreit teszem közzé, továbbá beszámolok arról, hogy mit kavarok. Nem igérek semmit, de az a szándékom, hogy "ami a szívemen, a számon." Ez Dr. Telkes József személyes blogja. Kérdezhetsz bármit, legfeljebb azt mondom, "passz". Az esetleges vitákat nem fogom moderálni.

Friss topikok

Linkblog

Nyílt lapokkal játszani

2011.03.19. 10:18 DOKI

Mivel a következő hónapokban a pénzkeresésről szól az életem, és - mint láttad -, elég magasra tettem a célt, egyértelmű, hogy koncentrálnom kell a network marketingre. Sajnálatos, de olyan realitás, amivel számolnom kell, hogy szokás szerint belegúztam a tutiba: egy olyan műfajt kívánok "eladni", amelyről ha meg tudja valaki, hogy "MLM", akkor 90%-ban nem lesznek kellemes érzései. Megfordítva, ott az a 10%, aki tudja, mi az az MLM valójában, érti a szerepét és a küldetését, és maga is abban a kis csoportba tartozik, aki NAGYON sokat remél a saját hálózatépítő vállalkozásától. Ez a kisebbség hangja.

Igen ám, de mitől van az a sok rossz érzés, viszonygás, "tudom, hogy működik, de akkor sem érdekel és meg sem tudom, mondani, hogy miért" reakció abban a pillanatban, ha meghallja valaki, hogy MLM.

A "Ki mer gazdag lenni" szerintem azért lett sikeres könyv az MLM világában, mert nem arra koncentrált, hogy miképpen kell vagy lehet hálózatot építeni, hanem arra, hogy MIÉRT. Miért érdemes egy olyan vállalkozással foglalkozni, amelyről az emberek többsége azt gondolja, hogy valamiért nem oké: piramisjáték (termékek esetén annak bújtatott formája túlárazott termékekkel), tisztességtelen (amely arra épül, hogy a hálózatszervező "bepalizza" a nem elég gyanakvó áldozatait), stb. Olyan sok a negatív észrevétel a neten, hogy elkerülni sem lehet, hogy bele ne botolj. Még csak azt sem mondom, hogy ne olvasd ezeket, mert el sem lehet kerülni, hogy belebotolj.

Személyesen nekem a legnehezebb volt megtanulni a "Ne vitatkozz" szabályt. Folyton azon vettem észre magam, hogy vitába keveredek az MLM-ellenzőkkel. Ma már ezt nem teszem, sajnálom rá az időt. Tudomásul vettem, hogy az MLM az egy "ezoterikus dolog", ami alatt azt értem, hogy rejtve van a nagy nyilvánosság előtt. Mind mondjuk a szabadkőművesség.

A rejtett műfaj arra késztet, hogy feltárattassék. Ennek a szolgája akar lenni a KMGL blog, és azok a sikeres hálózatszervezőkkel készített videós interjúk, amelyeket a NetSzemle online tévéje számára készítettem. A címlapon ott a kapcsolódási lehetőség is, ha valaki netán szeret szerepelni, netán jelentkezett is már valamelyik valóságshow-ba. Őket biztosan érdekelni fogja, hogy mit jelent agy video kamera (Flip) társaságában "dokumentátornak" lenni.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://radikalisoszintesegmozgalom.blog.hu/api/trackback/id/tr842752262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.03.23. 11:38:14

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

kmdholding.com/hub3p3a
süti beállítások módosítása